Blommor:



Hej! I dag tog jag med kameran där hästarna varit på sommarbete för att fota Trollans nya grimma! (grön färg) Det var väldigt behövligt eftersom att de andra var smutsiga och slitna. Sedan köpte jag lite "flufffluff" att ha bakom öronen. Hon har fått skav där av grimman så nu ska det minnsan inte bli mer skav ;)

I går gick jag upp 5:30 för att följa med mamma till skidbacken och fota men OFC var vädret helt mulet och tråkigt. Kände därför inte för att följa med så ist bäddade jag ner mig i soffan och kollade på film. Sedan när mamma kom tillbaks så blev det en tidig ridtur. Både i dag och i går har det gått skit i ridningen. Jag blir så frustrerad! Man känner sig bara kass och värdelös. Jag önskar så enormt att vi hade en padock så att det blev lite vettig ridning när det som mest behövs!

Nu ska jag fortsätta att glo på tv -_-

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Underbart fina bilder lilla Lina. :)

2012-08-09 @ 14:15:51

Postat av: L

Tack så myket lilla Rebecka :D

2012-08-10 @ 10:51:52


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0