Dålig uppdatering



Hej, äntligen uppdaterar jag efter 3-4 dagar? Haha, för oss som håller våran blogg uppdateran nästan varje dag känns 3-4 dagar nästan som en evighet haha ;)
Anledningen till att vi, eller jag, inte har uppdaterat är för att jag inte har haft någon dator hemma. Fast det har jag inte nu heller egentliken för det här är mammas dator som jag har lagt in lite bilder på från söndagens fotorunda ^^ Mer av de bilderna får ni se när jag har min egen dator hemma. 

annars är det bra, i dag hade vi skolfotografering. Det gick hyfsat bra, jag har äntligen lärt mig att inte blinka när fotografen tar kort och det blixtrar. Dock började hela klassen skratta på tredje och sista försöket när fotografen av någon anledning använde "snigelfis" ?? hahahaa

I morgon ska vi troligtvis åka och kolla på dressyrtävling i gäsene efter soklan kul, alltid nyttigt att kolla på när andra rider :)
Nu ska jag gå ut till hästarna, vi hörs!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0