En härlig dag!

Himmlen är alldeles klarblå och solen värmer. Det blåser dock lite kallt, men annars så är det skönt. :)
 
Imorgon på idrotten blir det lerbad...och inte den typen av lerbad som man kan få på spa, utan i naturens egna lerpöl. Kallt och äckligt. Och jag kommer nog antagligen bli förkyld efter det och kanske få feber. Dock hoppas jag att jag slipper att få det.
Ska intervjua farfar efter maten sen. Så att jag får det gjort. Imorgon ska det redovisas. Att jag inte gjorde detta i helgen alltså.^^
Ser att redigeringen och ljuset på dom tre första bilderna är helt åt fanders. Men det är inte så lätt att redigera biler ute när man inte riktigt kan se hur dom ser ut.^^
~~~~~~
I wish I was strong enough to lift not one but both of us
Some day I will be strong enough to lift not one but both of us
 
B.o.B ft Taylor Swift - Both of Us
~~~~~~ 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Egentliken behöver man en dator lika stor som en platt-tv för att se hur de egentliken ser ut när man redigerar :S

2012-08-28 @ 18:47:12

Postat av: R

True that!! ;D

2012-08-30 @ 19:44:16


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0