Finely!!<3



Hej på er!
I morses åkte vi in till stan för att köpa skrivblock till skolan. Även om vi för det mesta ska använda datorerna kan det ju vara bra att ha block fall ifall;) Efter det gick vi in och köpte godis på hemmakväll som TUR VAR! Mamma frågade om inte hunger games filmen hade kommit ut än så vi "sprang" runt i afären och letade men hittade inte en enda så vi frågade kassören om inte den filmen hade kommit ut och gissa vad? DEN hade kommit idag! :D WOHO happy ;) Så nu har vi nyss kollat på den, kunde inte vänta längre och den var lika bra som jag minns den. :D
Såg även på reklam innan filmen började att treilern till twilights sista film kommit ut. Det ska bli boiprämier 14 November = BIO för oss, eller hur R? :) Spännande säger jag bara.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Ridit när det var uppehåll och som jag sa var det stan i förmiddags och nu film. Och klockan är redan 18! Tiden har visst gått fort i dag, för fort. Men man ska väll inte klaga, inte kul när tiden går långsamt heller ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0