Förlåt för dålig uppdatering!

Kan ju bara börja med att säga förlåt för den väldigt dåliga uppdateringen. Har inte haft någon data sedan i måndags. Då jag gjorde mitt senaste inlägg. Dock kan jag ju försöka göra inlägg via mobilen eller tidsinställa flera stycken. :)
 
Idag är det fredag!! WOHO! Och jag blev glatt överaskad med att filmen "The woman in black" låg hemma på tv-bordet! Den har inte gått på bio så vi trodde inte den skulle komma ut på jätte länge. Men pappa hade hyrt den idag. Så det ska vi se idag! :D Kolla trailern på youtube. ;)
 
lite nya favorit låtar kommer här:
 
Fun - Some Nights
B.o.B ft Taylor Swift - Both of us
tenacious d - Rize of the fenix
 
Enjoy! :D

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0