God kväll! :)



Hej på er... Idag hade jag egentliken inte tänkt att blogga dels för att jag inte kände för't och dels för att jag inte hade något att visa/skriva. Men nu på kvällen tog jag kameran och knäppte några kort på Mira som försöker äta upp insekter.
I dag och igår blev det väll en del tv tittande men även en del andra saker också. I går hjälpte jag till och målade stallet, fyllde i all flagad färg som har flagat så nu ser stallet riktigt fräscht ut ;)
Annars har jag väll inte gjort så mycket mer, små saker som jag just nu har glömt av vad det är^^ Ridit har jag så klart gjort men inte idag. Alla hästarna kändes sega och okonstentrerade. Därför fick de vila i dag.
I morgon är det träskbränboll som gäller. Det som var så sjukt kul förra året ska göras om iår igen. Vi får se om det blir lika lyckat det här året. 

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Grymt härliga bilder!=)

2012-08-03 @ 20:44:25

Postat av: L

Agch: haha Hon är rätt söt endå:)

2012-08-03 @ 21:52:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0