Godmorgon

Godmorgon alla ni fina! Idag gick jag upp tidigt. Lite svårare eftersom jag var vaken sen 5 på morgonen igår. Men jag gick upp endå. Tog på mig ett par stövlar och traskade ut. Det var klarblå himmel. Så underbart. Så nu tror jag nog att jag fått min "tidiga morgon" blid. Så nu har jag det gjort. Så, 5/10 bilder tagna. ;)
När jag kom in igen kl 06:45 så duschade jag och gick och la mig igen. Vaknade sen kl 09:40. :) Härligt!
 
Igår så ägnade jag mig åt att städa mitt rum. Det behövdes (som vanligt) längtar tills jag får mitt egna rum. Vill inte behöva städa upp det någon annan stökat till.^^ Men det är nog inte långt tills dess. ;)
 
Såg på den andra Batman filmen i förrgår. Sååå bra!! Om ni inte har sett dom, gör det! ;)
 
Säger även grattis till silvermedaljen. Bra gjort! :)
Florence and the machine - Breath of life   Lyssna!! :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

ååå vad fin bild :) Blev själv väldigt sugen på att ta morgon kort nu. Har bara tagit 2/10 kort så jag får allt öka farten lite :)

2012-08-01 @ 12:57:45

Postat av: R

L: Ja du det får du nog allt göra. ;)

2012-08-01 @ 16:01:12


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0