Hejhej!!

Hejsan hejsan! Tänkte jag skulle uppdatera lite. Åskat lite hit och dit idag så internet har inte vart i hela dagen.
Lillen är hemma, kom hem igår. Så härligt att ha honom hemma igen. ;)
 
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att tittat på tv, datan och gjort en "top 5 celeb-crush". Eftersom min storsyster gjorde det så gjorde vi alla varsin.
Min ser ut såhär:
 
1: Niall Horan
2: Josh Hutcherson
3: Logan Lerman
4: Callan Mcauliffe 
5: Alex Pettyfer
 
Sen har jag nog inte gjort så mycket mer. Och eftersom det har regnat som bara den nästan hela dagen så har jag inte heller kunnat rida. Tänkte gå ut och rida i förmiddags, fick på mig alla kläder och när jag nästan är färdig med det så börjar det öööössregna. Så det var ju bar att byta om igen. Men men. Hoppas att er dag har varit mer innehållsrik. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0