Hejsansvejsan!

Bloggade inte igår eller i fredags som ni kanske märkt. Men det var för att vi var utan internet igår. Mycket irriterande när den gör så. Men men. Fick ingen hårfärg igår heller. Så jag hade en dålig dag. Som mest bestod av surande typ. ^^ Men nu är allt bra igen.^^ Får köpa hårfärg imorgon efter skolan istället. :)
 
Idag ska vi på kalas hos mormor och morfar. Trevligt trevligt. :)
Alltså jag måste verkligen in till stan och handla kläder. Har typ INGENTING att ha på mig till skolan. Panik typ! Så när man endå har slitit i sommar för att få pengar så måste man ju spendera dom också. ;) Så, jag vill shoppa loss med Elin och Lina snart! Det var längesedan vi var inne i stan och handlade kläder. :)
 
Har typ världens bästa dag imorgon. Har nog aldrig varit så här nöjd med min måndag. Börjar 08:30 och har bara en lektion, sen slutar vi. Söndagsångest? Inte nu längre. ^^ (Y)
I know i'm far from perfect, nothin' like your entourage
I can't grant you
any wishes, I won't promise you the stars.
But don't ever question if my
heart beats only for you, it beats only for you.
 
Emeli Sande - My kind of love
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Vem känner inte så? Känns som att jag har 10år gammla kläder på mig bara för att jag knappt har ngt nytt :(:(:(:(

2012-08-19 @ 13:53:53

Postat av: R

Bra, då drar vi in till stan snart då? ;)

2012-08-19 @ 14:32:43

Postat av: L

OFC ;)

2012-08-19 @ 16:32:23


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0