Jag har ingen fantasi, så detta får bli min rubrik

Fin rubrik, jätte. ^^
 
Idag vaknade jag kl 9. Väldigt bra. För 9:20 börjar "vampire diaries". Som jag har följt nu ett par veckor. Helt fast! Dock är det andra säsongen, men jag har inte sett  den förut så det blir bra. ;)
Efter att det programet var slut tog jag och mamma en ridtur. Vädret var härligt. Det var varmt i solen och svalkande i skuggan. Mötte även några andra på häst. Alltid lika roligt att möta andra. :) Jag har även tvättat. Man får passa på nu när vädret är som det är.
I
Okej, detta blev ett intressant inlägg.^^  Men ville bara uppdatera lite. Och L, hoppas att du kommer igång med att fota till utmaningen nu också. ;) Du ligger lite efter. ;)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0