Läggdags



hej, tänkte bara uppdatera lite snabbt innan jag susar i säng ;)
Har nyss kommit hem från två årskallaset hos kusinen. Vi åkte med en gång dit från skolan så nu är jag grymt trött haha ;) Och i morgon ska jag gå upp i tid för vi ska nämligen åka och hälsa på Thelma :D Det är iaf planen och det ska bli väldigt kul att få träff henen igen efter över ett år. Ska förmodligen också rida lite vilket ska bli väldigt spännande även om jag hatar att rida inför andra människor så ska det bli kul att få känna hur Thelma har förändrats. Om det nu blir av som sagt, planer kan ju alltid ändras ;) Btw, kameran åker så klart med så ska försöka ta något fint kort på henne som jag kan visa er ;)
____________________--
Här är ett par bilder som jag tog för snart en veckasedan. Ni vet ju vid det här laget att jag älskar att visa upp fail bilder på mina djur så här får ni åter igen se några stycken :) Egentliken har jag mer failade bilder men det får ju inte bli fööör mycket av dom, även om det enligt mig alltid är kul att se failbilder :)

God natt! :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0