När bloggade jag sist?...



haha det känns värkligen som en evighets evighet sedan jag var här och bloggade sist! Dock kan det knappast ha varit mer än 5 dagar(max) sedan sist jag bloggade haha ^^ Och jag måste säga att det känns väldigt bra att vara tbx. Inte för att jag har haft något uppehåll eller så men har man inte skoldatorn så blir det helt enkelt inte lika mycket uppdateringar tyvärr.
Inga nya bilder har jag heller att visa men jag lovar att ta nya kort så snart som möjligt! ;)

I dag har det så klart varit skola. Fredagen är värkligen inte alls kul. Vi kommer hem mellan 4-5 vilket gör att man är dunder trött och det är inte alls kul men det får gå ;)

eftermiddagen/kvällen har spenderats hos moster m familj. Ätit god mat och tjötat + sett på gammla kort på oss och även Poma. guuud så söt han var när han var liten. Som en liten korv med trekantiga-mini öron haha gulleplutten^^
Nu är klockan över elva och det käns som att jag borde sova men hade endå tänkt läsa lite utav min bok först. :)

God natt<3

/ L i n a




Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0