Okej...

Åkte till frissan idag kl 11, kom hem vid 1. Skulle klippa mig och göra slingor. Hon frågade om det viktigaste var att få slingor eller att jämna ut det med min riktiga hårfärg. Jag sa min riktiga hår färg. Så hon blekte det, tonade det och ja...nu är jag blond!!! Vet inte riktigt hur jag känner över det här. OMG, är nog det enda jag sagt sedan jag kom hem och kollade mig ordentligt i speglen. Det stör mig att på ena sidan är det nästan som ett rakt streck mellan det blonda och min riktiga hårfärg och på andra är det ett fint möte. Hoppas att L och E att vi hinner träffas så att ni får se det ordentligt...^^
 
Har inte gjort mer idag än att sitta inne hos frissan. Så finns inte så mycket att säga.^^ Ville bara medela alla att jag är blond. Okej jag kommer nog nämna detta ganska ofta eftersom det är...blont. Och inte min gamla hårfärg, so är mörkblondt, utan ljust, med lite inslag av rödhet...omg.xD
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Haha, OMG du är BLOND!

2012-08-05 @ 10:08:53

Postat av: R

Haha^^

2012-08-05 @ 12:29:24


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0