Otto, Trollan och Polka



Här är resten utav bilderna. Det tog ett tag innan jag kunde spara bilderna efter att jag redigerat dom men tillslut gick det! Polka fotade jag igår och de andra fyra fotade jag i förrgår :) Tycker att alla hästarna blev väldigt stiliga med knoppar och allt^^

Var det någon mer än jag som såg handbollsmatchen igår eller? Det var ju olidligt spänande! Vi var hos mormor och morfar och såg matchen eftersom att vi skulle grilla där på kvällen. God mat var det, potatissallad,alltså, sallad med potatis i. Och grillat kött så klart :)

I natt var jag tvungen att sova i soffan nere heeelt själv eftersom att jag inte fick ha min egen säng ifred. Hade på ´TV:n och kollade lite på Os innan jag lyckades somna. Vaknade några gånger i natt men annars har jag sovit bra. Fast på morgonnen när jag vaknade hade jag skit ont i nacken och kunde knappt vrida huvudet. Fast det gick över som tur var. I natt ska jag iaf sova i min egen säng.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0