Sista dagen på sommarlovet



Nu har jag försökt blogga i TVÅ dagar utan någon större framgång. Det går knappt att spara bilderna när man har redigerat och nu fastnar bilderna när jag försöker ladda upp dom. Därför får ni inte se några bilder på Polka och bara en på Lasse.

I Lördags bjöds jag och syrran på bio av moster. Vi såg grannpatrullen, en komedi som var väldigt rolig. Det låter som en typisk svensk film tycker jag men det är det inte utan en Amerikans film med bl.a Ben Stiller. Haha, när bion började var det bara vi tre i biosalongen men det var mysigt endå. Man behöver ju inte ta ngn vidare hänsyn till andra^^

I Söndags löshoppade vi hästarna. Det gick bra med alla, det var bara Otto som var lite seg men sedan kom han igång ;) Det som jag störde mig på var att jag fick fokus på Trollan både för och efter hindret men tro sjutton att hon hamnade ur fokus över hindret -_- Hon hoppades ca 4 gånger och varenda gång blev det samma sak! haha ^^
I Mondags så gjorde jag...... Jag var i stan och red på åkern. Mamma hjälpte mig och det gick ÄNTLIGEN bättre. När jag saktade av värkte det i magmusklerna (de få jag har) Och jag var heeelt slut! :)

I Dag har jag latat mig. Njutit av vädret när jag tillslut upptäckte att vädret var bra vill säga. Har inte förberett mig så mycket för skolan. Tagit fram ett rutblock och kläder.
Jag känner mig värkligen inte redo för skola än. Sommaren har knappt börjat och jag har knappt gjort någonting! Jag har gått runt och väntat hela sommaren på att det ska bli skönt väder villket var fel av mig. Nu sitter jag här en dag före skolstart och har inte gjort någonting i sommar (i stort sett) Besvikelse!

Det ska iaf bli skönt att gå tillbaks till rutiner och träffa R Så att man kan prata om allt ointressant som man kan komma på haha :)

Kommentarer

Postat av: AGCH

Sant, det blev nästan ingen sommar i år.. Hoppas resten av året blir bättre vädermässigt!

2012-08-14 @ 21:37:56

Postat av: L

Efter regn kommer sol så vi får hoppas att nästa sommar har massa solig dagar och få regndagar ist haha :)

2012-08-14 @ 21:58:18

Postat av: AGCH

Haha det hoppas vi oerhört mkt på, lite kompensation=)

2012-08-15 @ 15:47:04


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0