Sista sommarlovsdagen

Lite trist att det är sista dagen på sommarlovet idag. Ska på ett sätt bli skönt att komma in i rutiner igen. Dock ser jag inte framemot några lektioner, förutom karaktärsämnena. :) Skönt att få träffa Elin och Lina varje dag också. Vi har inte setts så jätte mycket nu under sommarlovet. Tråkigt nog, dock kan vi ju nästan bara skylla på oss själva. Nästa år hoppas jag att vi kan få tillfälle att åka ner till eran sommarstuga. :)
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Tittat på youtube videor, tv:n och gått runt och inte gjort någonting. Jag testade också så att moppeden funkade och det gjorde den. Sen packade jag min väska. Så nu har jag en stifftpenna, vanlig penna, vässare, suddgummi och en extra penna att ha kvar i väskan. Hittade även ett nytt ruttigt block. Så nu behöver jag bara ha ett par vanligt linjerade block. Sen ska jag nog vara redo för skolan. Får kanske gå ner till ICA imorgon efter skolan och köpa mig ett sådant där 5-pack eller vad som nu finns. :)
Sen har jag även tvättat en omgång med mörk tvätt. Så att man har någnonting att ha på sig imorgon.^^
Måste även ta bort nagellacket från mina naglar. Vill inte ha det imorgon precis.^^
 
Så, jag är redo för skolan, som börjar imorgon...jippie...eller nått...^^
Låttisp: Emeli Sandé - Next to me
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Då kan vi köpa block tillsamans^^

2012-08-14 @ 17:36:35

Postat av: R

Haha yes. ;)

2012-08-15 @ 14:31:18


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0