Sorry sorry!

För såååå dålig uppdatering. Men Lina har ju redan förklarat varför. Datan har vart i skolan och jag har ingen annan data än den så. Ja, idag tog jag hem den. :)
 
Veckan har gått segt men endå snabbt. Det har regnat så mycket. Och jag vill sååååå gärna köpa massa nya kläder men ingen kan gå på stan med mig. E&L ska spara sina pengar och min storasyster är upptagen, mamma jobbar. Får smått panik over here! Hello!! Får se hur det blir med det dära...
 
Imorgon är det F R E D A G ! ! ! Woho!! Love fridays! :D
Okej, det kommer bli bättre uppdatering imorgon. Ville bara medela att jag inte glömt av er! :D
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0