Svamprunda



Hej på er :)

I dag så har jag ridit. Det var inte alls kul idag, känner mig lika dålig som jag alltid har gjort. Menmen, bara för att det har börjat gå bra kan det ju inte alltid gå bra även om det känns väldigt trist ^^

Jag har även varit med och plockat svamp. Som ni kanske vet så är min mamma en stor plocka-svamp-älskare. Jag själv tycker också det är väldigt kul att leta efter svamp. Man rör sig ute i naturen samtidigt som det är "skattjackt" haha.. Vi hade iaf tur med vädret, det var uppehåll under tiden som vi var ute. Fick runt 2-3 liter trots att vi var 6st personer ute med två korgar :) Inte så dåligt :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0