Thelma



A vad härligt det var att få Träffa lilla Thelma igen. Det känns som att det var hur länge sen som helst men det var 1 år sedan som jag såg henne sist. Det märktes med en gång att hon kände igen oss, kan inte förklara hur men det bara märktes. Blev själv lite tårögd vid ett ögonblick haha LoL.
Ridningen gåck så där, hon var väldigt stark och jag var väldigt klen, ja ni fattar :) Men shit ¨vad hon kändes stor alltså^^ och grov hade hon blivit också, jätte fin :)
Förmodligen kommer det inte dröja länge till innan hon kommer hem igen även om vi inte har någon stallplats. Men dte får vi lösa på ett eller annat sätt.
Åkte före tio i morses och kom hem vid tre på eftermiddagen. Gick då ut och red våra egna hästar en liten runda sedan åkte vi in till stan och köpte suchi :D Mums på det säger jag bara ;)

Och ja nu sitter jag i soffan efter att ha plockat svamp hehe ^^

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0