Träskbränboll 2012



Aaa, vad SKOJ DET ÄR! Det blev lika lyckat det här året som förra året enligt min åsikt. Underlaget det här året var djup gegga  som gick långt upp på smalbenen på vissa ställen. Många är väldigt motviliga över att bli geggiga men när man väl har trampat i skiten så är det bara att hoppa i ;) Lika dant som förre året så handlade det mycket om att tackla sina motståndare och få ner dom i geggan och hindra dom från att ta sig runt haha :) Sedan hoppade vi i ån och försökte bli rena, lyckades inte sådär jätte bra men kul var det :)
efter det var det grillning och torra kläder som gällde, kulkul.

I dag har jag bl.a kollat på laghoppningen. Och vi ligger delad andra plats med tre-fyra andra lag Jag ska försöka se finalen i morgon men det är inte säkert att jag kan göra det, menmen.
Efter det så gick jag ut och red. OFC passade regnet på att komma, det vräkte ner och jag blev så klart geeelt dygnsur ;) Har inte ridit på två dagar nu så det kändes endå skönt att ta en liten sväng iaf även om det inte direkt gav så mycket. ;S

Och sedan måste man ju endå säga Grattis till första guldmedaljen, kulkul :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0