Vill man vara fin får man lida pin. Eller hur är det?;)



hej på er! :) Tänkte bara slänga upp lite bilder från gårdagens fotografering. Det bli bara bilder på Verona och Lasse just nu eftersom att redigeringpogramet började krångla när jag skulle redigera bilderna på Trollan. Därför får ni se bilder på Otto och Trollan i nästa inlägg ;)
Verona blev himla fin måste jag säga. Det fångades inte riktigt på bild hur fin hon värkligen var. Synd. Men hon var inte så himla lätt att ta kort på. Av 250 kort hade hon öronen framåt på ca 10st^^ Hon såg himla uttråkad ut och värkare inte alls nöjd över att bli fotad^^ Sedan fotade vi Lasse. Det var en himla utmaning att knoppa hans långa man, det tog ett tag ;) Sedan har jag skrattat hejdlöst åt den mobbade knoppen i mitten. Ni förstår varför den är mobbad haha^^ Sedan rymde Lasse och kutade ut på vägen. När vi väl fick tag på honom rymde han åter igen och rullade sig. Det är därför som Tränset sitter lite galet i näst sista bilden. Haha^^ När vi tagit ut knopparna såg han ut som guldlock, han blev så himla söt :)
Jag blev helt okej nöjd med bilderna men jag behöver defenetivt öva mer :)

Hej så länge!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0