Äntligen JULOV!



Wiiie nu har äntligen vi fått julov! :D Vi kom hem redan halv elva efter att ha spenderat några timmar i skolan och haft mys med bästa klassen och sedan har vi kollat på lite show :)
I klassen hade vi julklappsbyte och då fick jag den här fina saken:) När vi var små hade vi massor utav såna här glasbollar men de är inget fina haha. Jag får väl börja samla på dom igen, elelr inte ;)

På lovet ska jag RIDA, fira jul med bästa släckten och ha det gött (om mina planer går som de ska^^) Sedan kanske vi ska ha film-maraton med R och se alla Batman filmer. Det är tydligen något man inte får missa. Sedan ska vi även se the Woman in black så det ser jag framemot ;)

Alltså klockan är bara fem och jag har redan gjort allt som jag ska göras och jag har ingenting att göra. I dag red vi på åkern, har inte ridit på flera dagar men det gick över förväntan, duktig Trollan ^^

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0