Årets julklappar:

Jag har värkligen haft en jätte mysig julafton och fått fina packet. På själva julafton kom syrran och väckte mig HALV ÅTTA! Då skulle vi tydligen öppna packet. Det är konstigt att hon alltid går upp först på julafto när det alltid är tvärtom. Som vanligt sov jag halvkasst natten till julafton (var så förväntansfull förstår ni) Men fick finfina packet av familjen :)
Det här fick jag av mamma och pappa:


Fin bild har jag lyckats ta också men i alla fall, en stor dataskärm som är perfekt för filmtittande. Det jag behöver nu är ett databord och PS så att jag kan redigera bilder :D Sedan fick jag som ni ser en liten gullig nattlampa ;) Sedan fick jag också UR MYSIGA sockar som inte kom med på bild dock ;)

Av syrran fick jag:

Vita boots :D

Sedan åkte vi till mormor och morfar. På kvällen fick jag det här utav mina mostrar och kusiner:


En gullig pyamas, läppglans i smak av apelsin, örhängen, linne, ett smyckes träd och en fin klänning :D

Av mormor och morfar fick jag:

En super söt tomte. Jag och elin får nämligen alltid en fin tomte på julafton med en lapp i där det står datum och tid när vi ska åka till stan. I stan får vi välja ut våra egna julklappar så det ska vi göra någon dag i mellandagsrean :)

I dag har vi firat hos farmor och farfar och då fick jag:
* 1500kr
* Bio kort värde 120 kr ;D

Japp det var årets julklappar och jag är jätte nöjd :)

God natt !

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0