Årets sista julklappar.



Hej! I dag vaknade jag tidigt eller ja, halv nio, eb halvtimma tidigare än vad jag brukar gå upp haha. I dag åkte vi nämligen in till stan för att välja våra sista julklappar:) Jag valde ett par vinröda jeans och en röd fin koffta :) Sedan fick jag även 150 kr + en stor godispåse. Inte för att jag behöver något godis men jag skyller på att jag har svårt att säga nej...;) Förutom mina julklappar köpte jag ett ridtäcke till trollan och ett silvrigt schabrak till mamma :)
Efter stan åt jag middag och sedan begav jag mig ut tillsammans med Mira på en fotopromenad. Fick vända en gång för att jag bara hade tagit med mig kamera väskan men ingen kamera. Sedan fick jag gå i hård snö som var jätte jobbig att gå i. Korten blev endå helt kassa men dte fanns inte mycket att ta kort på. Jag vet inte huuur länge sen det var som jag gick e riktig fotopromenad. Jag har knappt fotat på flera veckor och det skyller jag på vädret! I morgon ska det vara sol och då ska jag passa på att fota. Senare på eftermiddagen åkte jag med in till ridhuset för att se när mamma red lektion (tvådagars dressyrkurs)

Vi kom hem vud halvskju tiden och sedan dess har jag inte gjort så mycket:)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0