Bara Tisdag



Halloj! I dag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och inte gjort någonting till halv tolv. Efter dte åkte jag hem,åt och slöade innan jag tvingade mig ut till stallet. Efter det gick jag till mormor och bakade småkakor^^ Haha å nu har jag vräkt i mig kakor så det räcker och blir över;) Därför var det nödvändigt med en promenad efteråt ( en långsam sådan ifs)

Kom på att vi har fullt upp hela veckan + skolarbete som jag inte riktit har räknat med. I dag bakade vi, i morgon ska vi på kalas hos kusinen, på torsdag ska vi baka pepparkakor här med kusinerna (tradition), på fredag ska vi till några kompisar och slutligen på lördag ska vi göra årliga julgodisbaket med några i släckten :) Vist, jag gillar när man hittar på roliga saker men varför måste allt komma under en och samma vecka medans det kan ta flera månader innan man hittar på något kul ^^ Fast å andra sidan är det alltid stressigt under julen. På ett sätt är det mysigt att göra allt julpyssel men det får inte bli för mycket, man vill ju hinna njuta uta allt också( okej nu överdriver jag, så mycket gör jag ju inte haha)

Vad uppskattar ni mest med julen? :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Det jag uppskattar mest med julen är nog............julafton!! ^^ Ne, jag vet inte, allt kanske^^ dd?

2012-12-04 @ 21:00:16

Postat av: L

Julstämningen? All julgodis? haha jag vet inte XD

2012-12-05 @ 13:24:49


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0