En snöig måndag

Idag har det snöat nästan hela dagen. Idag har vi även haft idrottsskolan för sista gången. Det var lite ledsamnt. Alla dom små söta barnen blev ledsna. Skulle kunnat ha det hela året! ^^ Man känner verkligen att det är det som man vill jobba med i framtiden, kanske inte idrott, men att jobba med barn är någonting för mig iallafall. :) Det har jag dock vetat sedan typ 5-6:an typ.^^ (eller kanske lite tidigare).
Efter att jag kom hem från idrottsskolan så var kl 4, så jag och mamma begav oss ut på en promenad. Det tog oss 1h att gå ungefär. Det var lite jobbigt att gå i all snö och man såg inte så jätte bra, men det var skönt att få komma ut, jag kommer sova gott inatt iallafall. ;)
 
Okej, jag börjar få kolla på vad jag ska köpa för julklappar till famlijen. Känns skönt när man har det löst innan man ska åka och handla så att man inte står där och inte har en aning vad man ska köpa. Dock, L&E jag måste få en liten önskelista eller nått. Har ingen aning om vad jag ska ge er.^^ Kommer bli skönt när man har alla klappar hemma och inslagna, då kan man slappna av. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0