En vacker dag

Idag har vädret varit underbart. Tvingade mig upp kl nio idag, var tvungen att ta ut hästarna. Jag somnade först 01:45 igår. Så det var ganska så svårt att gå upp.
Jag gick en snabb fotorunda ner till sjön och upp igen. Jag borde ta med mig kameran och gå en lååång promenad istället. Gud vad jag vill ha sommar och sommarutflyckter nu alltså.^^
Idag mockade jag och fixade hela stallet. Det kändes som om jag aldrig skulle bli klar med Monnes box, han kan verkligen spraka runt skiten.^^ Sedan har jag också väldigt random beställt hem en ny bikini. H&M katalogen kom idag och gud vad jag blev shoppingsugen! Jag gick in på deras hemsida och skulle bara kolla runt då jag får se en väldigt fin grå bikini, så jag frågade mamma om jag fick beställa och som tur var så hade hon även tänkt beställa ett par jeans därifrån så det passade ju utmärkt.^^ Sen har jag även kollat på "Hot shot" nu på kvällen, dom är roliga dom filmerna.^^ Rekomenderas om ni inte sett dom! ^^
 
Jag har lite nya favoritlåtar till er om ni skulle vilja ha förslag någongång. ;)
 
1: Will.i.am ft Britney Spears - scream and shout
2: Bridgit Mendler - Hurricane
3: Bridgit Mendler - Ready or not
 
Enjoy! ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Tycker att dom ser helt nauturliga ut, alltså inte mycket redigerade;)

2012-12-28 @ 23:26:29

Postat av: Axel

Härligt ljus i andra bilden, fångar gryningen fint:)

2012-12-30 @ 14:47:47


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0