Fredag redan.



I dag har det värkligen varit underbart väder och ett perfekt fotoväder! Tyvär har jag inte huunnit fota i dag, i alla fall inte när solen var frame. Det ända jag hann ta var de korten ovanför. Tog några snabba kort på isdropparna (heter det isdroppar?) innan vi begav oss till ridhuset och då tog jag med kameran och fotade genom glasrutan hehe.
I ridhuset gick det kanon och jag är super nöjd. Trodde inte att det alls skulle gå bra innan vi ens åkt  in eftersom att det var ett bra tag sedan som vi var i ridhuset senast men släppte den tanken så fort jag började rida. Efter ridhuset och allt fix i stallet hade klockan redan hunnit bli två och då var solen redan på väg ner här hos oss. dEt är det absolut dumaste med att bo mitt i en skog, solen når adrig riktit fram överallt och det lilla som kommer försvinner väldigt snabbt.
Förutom ridhuset har jag varit i stan och handlat nyårs mat. I år firar vi själva med familjen vilket jag tycker är väldigt skönt :)

I kväll/natt ska vi ut och gå med mormor m.m haha, mer ska jag nog inte göra. Förmodligen blir det mycket data :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Istappar skulle jag tro det heter. Fin fina kort! Mina är inte ens i närheten av så fina! Mina ser så redigerade ut (vilket dom är) ^^ men endå, hann inte heller ta en seriös fotorunda idag, har haft fullt upp och sen så har solen redan hunnit försvinna.

2012-12-28 @ 22:32:45

Postat av: L

Tråkigt att man har annat för sig när det väl är sol;/ Haha ja juste, fick helt hjärnsläpp. Istappar heter det ju så klart^^

2012-12-28 @ 22:49:12


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0