Gårdagens köp



Jag är nöjd med gårdagens köp och hann köpa det jag behövde köpa. Det jag köpte var den hä ringen. Tyvärr så är den för stor men ärligt tarlat så har jag aldrig hittat en ring som passar mina knotiga fingrar (de har en väldigt konstig form) Men jag är nöjd med den endå ;)
Sedan köpte jag klart alla mina julklappar. Tänker inte säga vad det är för det kan ju hända att någon tjuvläser O_o
Det enda som jag inte hittade var en fin tröja att ha på julafton. På julafton är det ju kul med någonting nytt :) Men jag får se om jag hinner hitta något nnars får jag la ta något gammalt från garderoben ;)

Egentliken skulle vi ha varit påväg in till borås nu men pågrund av försening så vet jag inte när vi kan åka in eller OM vi kan åka ni, surt-_-

Ha det gött.
btw, vi är hellediga i dag!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0