Ge mig helg nu tack!

Denna veckan har nog vart den stressigaste på ett bra tag. Hade ett prov idag, det gick dock bra hade läst på innan och gjort frågor och lämnat in. Men sen så ska vi ha 2 engelska redovisningar och ett historie prov + ett engelska prov. Jag har kollat på filmen om min bok och jag har läst det jag ska. Så nu ska jag nog sätta mig en stund och göra lite på sammanfattningen på engelskan. Sen blir det till att kolla på bonde söker fru och koppla av lite. Så stressad över allt det här.
Nästa vecka blir bättre. Vi har en pysseldag med särskolan på måndag och ska kolla på deras teater, sedan så är vi lediga på tisdag. (känns lite pinsamt att säga att man är ledig nästan, låter som om vi jämt är det numera) sen så har vi mysdagar med fika och mys med klassen innan vi går på jullov. :) Myspys!
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0