God Jul!!

God jul alla! Hoppas att eran jul har varit bra och att ni fått det ni ville. :)
Min jul har varit bra. Idag så ska jag bara lata mig, som man gör dagen efter julafton. Ska kolla på film och ha det gott! :)
 
Tänkte visa er allt det jag fick i julklapp. Jag hade ju kunnat skriva en lista bara, men jag tänkte att varför inte visa er genom att ta kort på allt det jag fått, så det har jag suttit med i morse och gjort. :)
 
Då så, here we go!
Så, det var det jag fått.
 
1: Linnet som är överst hade jag sagt till mamma en gång att jag ville ha, sen så hittade jag den i min julstrumpa
2: Koftan var lite av en överaskning, viste inte att jag skulle få den och den är jätte fin och helt min stil
3: Bodylotion och duschgel. Fick jag av mormor och morfar, precis vad jag ville ha, min hade börjat ta slut
4: Bälte har jag velat ha ett nytt jätte länge, jag har inga fina bälten, men nu har jag det ;)
5: Mascaran var jätte bra, den gav tunna och fint särade fransar:)
6: Pretty in pink filmen fick jag av min storasyster
7: En kärleks historia fick jag också av min storasyster, har velat se den ett tag nu, så den ska jag se idag! :)
8: Eld är andra boken i en triologi, jag har inte läst färdigt första än, men det ska jag göra nu på lovet ;)
9: Det som ser ut att vara en bok är ett skrin, fick den av mormor och morfar, den är jätte fin!
10: Örhängena fick jag också av mormor och morfar, jätte fina är dom!
11: 1D första albumet, den ska lyssnas på ;)
12: 1D deras andra album, take me home :)
13: Allt det godiset som jag fått, kommer att kunna leva på det ett bra tag nu^^
14: Stativ, jäääääääätte nöjd med det, det är inte i plast, det känns väldigt proffsigt och stabilt. Nööööjd!
15: Armband, väldigt fina armband. (likadana som jag gav E i julklapp) ;)
16: Ett halsband med ett hjärta på som jag fick av mormor och morfar. Väldigt fint:)
17: En suuuuuper mysig filt som jag fick av min lillasyster. Den är såååå mjuk!
18: Ett påslakanset, det behövs alltid ;) Fick det av mormor och morfar.
19: Ett par nya hörlurar, dom är jätte bra och det är den formen som jag ville ha också. :)
20: Sedan så fick jag pengar, det blev hela 1750 kr. Så det får man väl handla upp nu när det är mellandagsrea!
 
Så det var allt det som jag fick i julklapp. Hoppas att ni fått det ni ville ha och ni får ha en fortsatt härlig jul. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Alltså herre!! jag får inte enns hälften så mycket saker som du får XD Jätte fina saker :)

2012-12-25 @ 23:43:00

Postat av: Anonym

Med tanke på att du fick dyrare saker, som din datorskärm hade jag önskat mig någonting dyrt så hade jag inte heller fått så mycket^^

2012-12-26 @ 12:35:40

Postat av: L

Det är inget kvalités skärm så den kostade ju inte tusenlappar hehe men jo det är la sant :)

2012-12-26 @ 14:09:52


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0