God natt:)



Hej på er! Jag hade bara tänkt kika in och säga god natt innan jag går och lägger mig för att sova. För ovanlighetensskull har jag inte varit inne på datorn en enda gång ( händer typ två dagar om året) För kl har ju trots allt slagit över till 2 dec nu ;)
I dag har jag mest röjt här hemma och rensat massa kläder som ligger slängda här och där i gammla lådor m.m. Känns skönt att ha det gjort ;) Sedan har jag även varit ute en del, försökte fota lite men vädret var så himla tråkigt och jag hade ingenting att fota. Men det är värkligen skillnad på ljus nu när det är snö:D Om det inte hade varit snö hade alla korten varit gråa och trista.

Vad har jag gjort mer i dag då...( allt jag gör är nämligen väldigt intressant) jo jag har ridit för första gången på flera dagar. Det tog ett bra tag innan vi kom i väg eftersom att broddarna var tvugna att skruvas i. Det var nästan omöjligt kan jag säga och det var hur jobbigt som helst att hålla en ovillig hästs hovar med en hand O_o  Tur att man är stark=)

Nu har vi kollat på Big bang theory, kollar nämligen igenom de flesta av avsnitten. Haha, det blir bara bättre och bättre ju mer man kollar på det. Alltså något att rekomendera (men jag antar att alla redan ser på det)
Men nu ska jag sova.. efter att ha kollat facebook och mobilen.

Natti natt.


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0