Godmorgon Måndag!



Hejsan svejsan! I dag är jag på gott humör nu när det snöar så mycket. Det betyder att bilen som pajade igår inte förstörde allt för mycket av den här dagen;)
Jag hade tänkt blogga igår men när jag skulle byte storlek på bilderna så gick det inte att ladda upp bildern och det kändes inte så lockande att skriva utan att ha en bild med ;) Igår tog Elin kort på mig och Trollan. Jag har nämligen inget kort på oss två eftersom att det alltid är jag som står bakom kameran. Haha, jag känner mig bara dum när jag ska stå "modell" och vet inte vad jag ska göra, det käns inte alls bekvämt. Nej, bakom kameran är där jag hör hemma den saken är säker ;) Men vist blev de här två bilderna gulliga? Jag vet inte riktigt vd jag gör på översta bilden men man ser bara min mössa och och Trollan ser helt livrädd ut för den XD

Jaja, vad ska ni göra i dag då? Eftersom att det inte går att åka till ridhuset i dag så ska vi nog försöka rida ut en sväng. Det är så härligt att rida i fluff snö fast inte lika härligt när det snöar..;)
Jao jao nu måste jag ut, yey.

Föresten R, vi måste åka till Borås i helgen tänk att det bara är ca tre veckor kvar! O_o

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0