Godmorgon!

Idag är det tisdag och på schemat står det storstädning av mitt rum. Vi är lediga idag så jag sov till nio och var sedan tvugen att gå upp för att ta ut hästarna. Sitter just nu och kollar igenom datorn lite och lyssnar på musik. Min nya favorit låt just nu är "Imagine dragons - Radioactive" den är sååååå bra!! ;)
 
Jag ska nog snart dra mig upp för att börja städa mitt väldigt stökiga rum. Det värsta med att städa mitt rum är att jag igentligen inte skulle behövt städa så ofta om jag hade haft eget rum. Jag städar och så stökar någon annan ner. Vilket är irriterande för då måste jag städa igen och det är inte ens jag som sökat ner. Men men.
 
Hoppas att ni alla har en bra tisdag! :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0