Hej mitt vinterland

Första advent idag, det går snabbt mot jul nu. Hur har ni firat första advent då? :)
Själv har jag gått en lång promenad, efter promenaden var jag alldeles förfrusen, eller nja, lite kyllig iallafall. Jag hade på mig ordentligt. Lilla Didde gjorde illa sig under promenaden, han fastnade i täcket och bröt av sin sporre. Så nu går han omkring här hemma med bandage. Stackars lite.
Var ute och mockade vid 4, då var det -14 grader. Mina händer var frusna och ändå hade jag vantar på mig och min näsa var alldeles röd och frusen. Fy vad hemskt det är att frysa. Det var skönt att få komma in i värmen och ställa sig framför braskamin en stund. :)
Ikväll blir det att mysa framför tv:n med dipp, morötter,tacochips, chips och kolla på "allt för Sverige" standard söndag här i vår familj. ;)
 
Okej, strömavbrott i typ 3 minuter nyss, allt blev helt svart. Kunde inte ens se handen framför mig typ. ^^
 
Hoppas att eran 1 advent har varit mysig! :)
 
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0