jaghartråkigt



Saker som jag längtar till:
* JULAFTON, årets mysigaste dag!
* GHS, årets höjdpunkt!(se bilder)
*Eurovision i Sverige, jag har alltid varit ett stort fan av detta underhållande pogram. Det är inte alltid jag följer melodifestivalen (de flesta låtarna suger endå) men Eurovision måste alltid ses! :)
* Tjäna massa pengar i sommar så att jag kan köpa min drömkamera.
* Få rida efter dagens ridpass;)
* Umgås med Elin och Rebecka.
*Hungergames filmerna som inte har kommit ut än och sedan vill ja se  the Hobbit!

Saker som jag inte längtar efter:
* Nyår, det är bara en massa olyckor som händel hela tiden.
* Skolstarten, vi gör endå ingen nytta i skolan...
* Att behöva jobba i sommar. Skönt när det är över men att jobba? haha nej tack;)
* Våran APL, har ingen aning om vart jag vill vara under tio veckor. Inte på dagis i alla fall..
* Behöva städa innan den 23:e haha^^

Saker jag vill uppnå/göra under 2013:
* GHS!
*Falsterbo
*Köpa en ny kamera
*Sluta små äta hela tiden X)
*Börja jobba upp kondisen. I år har jag hitils lyckats springa i 14 min på rullband (dock halvdöd efteråt) hahaha.
* Börja plugga ordentligt, hatar siffran E!
* Uppleva någonting som gör mig riktigt lycklig(vet dock inte vad ;) )
*Köpa en ny häst. Jag vill ha både Trollan och en ny häst måste jag tillägga :)
* Börja träna, bli duktigare, vill rida som ett proffs i slutet av 2013^^ (har en god bit kvar med andra ord)

Listan är inte omöjlig att uppnå och ha möjligheter till att genomföra men svår är den haha.
Det här är bara random saker som jag kom på under tiden som jag skrev ;) Det finns säkert mer saker att lägga till eller kankse till och med ta bort när jag funderat vidare :)

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0