Jag.Vill.Inte.



Haha sorry att jag klagar me njag vill inte gå ut i dag! Jag älskar att det är snö, visst men att det ska vara kallt och man ska frysa? Det hoppar jag hälst över men som jag har sagt tidigare, det hör till vintern att frysa men för dte betyder det inte att man VILL frysa haha ^^
Min plan är att gå ut senast halv två, alltå ganska snart, fixa stallet och sedan sätta mig och plugga! Ja just det, jag pluggar! ;)
I går red jag inte, istället pluggade jag istort sett hela eftermiddagen och i dag tror jag att det får bli det med. Måste få bra resultat på historians alra sista prov! O_o

Föresten, försökte ladda ner spotify till mobilen men det gick ju så klart inte. Tydligen måste man ha premium och därför tänkte jag fråga om någon av er har testat att bli meddlem på gratispremium.com? Jag har nämligen sett två bloggar nu som har tipstat om den här sidan så den borde vara bra eller? Vill värkligen ha spotify på mobilen!!

Nej nu ska jag gå ut, fyaa! ^^

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0