kallt men bra


Stackars fågel, den måste ha varit skadad. Den befann sig nämligen mest på marken och flög korta sträckor i taget.

Å yey vad kul det är i skolan! Jag JOBBAR hällre än att komma dit och inte göra något vettigt i huvud taget. Det här är andar dagen i rad som jag åkt till skolan för att sedan åka hem några timmar senare och inte gjort något vettigt alls. Våra lärare, ska inte klaga för de är så grymt snälla men i bland... ja då tjatar de helt enkelt bara för mycket^^

Nu ska jag gå ut och rida. Inte för att jag vill men jag känner ett "måste", hästarna måste trots allt komam ut och röra på sig oavsett vad det är för väder. Det kan var bra för mig att komma ut också. Ska bara ta mig ut. Fast i för sig har ja redan varit ute och fotat men endå. Okej snart går jag ut... snart....


/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0