Lördag



Jösses, jag kna inte ha sovit tillräkligt i natt eller varför är jag annars så trött? Jag gick upp kl 9 i morses för att vi skulle rida kl 10. Jag tycker att det är skönt att ta det lugnt på morgonen utan att stressa. Sedan när jag har ätit min frukost och tagit lugnt en stund kan jag göra vad som helst men inte innan. Förr gick jag i stort sett upp varje helg kl 10 och med en gång ut till stallet. Mådde alltid så dåligt då och orkade ingenting(ni förstår ju varför) Så ja, då går jag hällre upp en timma tidigare så att jag hinner ta det lugnt en stund ;)

I dag red jag Verona och det har alltid gått så kasst när jag har ridit henne men idag är jag faktist nöjd-skönt! Efter stallet åt vi middag innan vi gick till mormor för att baka. Jag bakade knäck men den blev inte tillräkligt klar. Haha.. nästa år vägrar jag att göra knäck alltså. förra året blev den för hård och i år blev den för lös... Endå gjorde jag kul-provet. Hur lyckas man att misslyckas då? XD Aja, sedan gjorde jag rispuffar i choklad och slutligen mozartskulor;)

Ååå hoppas det blir Borås i morgon!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0