Lyckad julshopping

Ja, igrå var vi inne och handlade julklappar. Jag blev förvånad att vi alla hittade alla julklappar som vi behövde så snabbt. Redan i första affären så jag var typ klar.^^ Jag hittade också 3 tröjor till mig själv och 3 nagellack. Tröjorna är jag väl helt okej nöjd med. Basic tröjor typ. Men nu har man iallafall lite mer att varitera sig med. Jag hade velat köpa jeans, men såg inga som fångade mitt intresse och den orkade jag inte prova för den delen heller. Det får bli en annan dag. Får kanske ta med mig mamma in och handla till E&L också.
Igår när jag kom hem så stog pappa och höll i Monne och det kändes inte helt rätt. När jag frågade vad som stog på så sa han att Monne hade legat ner i hagen och inte velat gå upp och troligtvis hade fått sandkolik. Vetrinären kom efter ett tag och han sa att det kunde vara sankolik eller så att Monne hade ätit för mycket fruset gräs. Han går alltid och gräver och har sig. Men han mår bättre nu, som tur är.
 
Idag är vi lediga eftersom vi gjort klart våra idrottslektioner med barnen, medans andra i vår klass inte är det. Så det är alltid härligt med lite ledigt. ;) Snart är det julafton, shit vad tiden har gått snabbt. Det kommer inte ta lång tid innan man har julen här. 3 julklappar har jag dock kvar att handla. En till klassen och sedan till E&L. Så det måste jag fixa snart. :)
 Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0