Mera snö, ja tack!



Älskar snö just nu! Sedan att det blir kallt och jobbigt är ju en annan sak. Men ärligt tarlat så hör ju kylan till vintern. Det är lixom meningen att man ska frysa på vintern, så tycker i alla fall jag;)
Innan tog jag lite kort på snön och tycker att det blir väldigt fint när man har kort slutartid så att man värkligen ser alla snöflingor =) Dessa kort är kanske inte så jätte bra men det syns ju iaf att det snöar X)

I morgon är det tisdag och sedan Onsdad och tillsist Torsdag, då ska vi baka pepparkakor, längtar! Är lite sugen på att försöka baka de kakorna som R gjorde igår, de ska tydligen vara väldigt goda ;) Jag får helt enkelt se hur långt degen räcker ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ja dom är väldigt goda och väldigt enkla att göra, du kommer nog gilla dom. ;) :)

2012-12-03 @ 18:11:06

Postat av: L

Haha ja det tror jag med. Älskar kakor ^^)

2012-12-04 @ 11:09:27


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0