Mina första julklappar:



Åå jag blev värkligen jätte glad för mina julklappar som jag fick av R och syrran. Av R fick jag de här två smyckena, en fin ring som passade perfekt på mina krokiga fingrar och sedan ett lite bredare armband. Båda två är planerade att ha på julafton tillsammans med min mörkblå klänning! :D
Av syrran fick jag en kaffe mugg som håller värmen, glömde att ta kort på den nu men den är jätte fin tycker jag^^ Alla julklapparna har stått på min önskelista så nu är jag nöjd och det här är bara början ^^

Korten kankse inte blev de bästa, jag ville ha lite glittrigt och julig bakrund. De hade kunnat bli bra om skärpan och positionen var rätt men det var inte helt lätt att stå och hålla brickan med smycket och sedan försöka prcka rätt med kameran. Var nämligen tvungen att ha på manuell och jag höll kameran med en hand. Med blixt och allt blev kameran skit tung ju! Försökte få mamma att assister mig men hon var inget bra så hon fick gå ^^

I dag i skolan har vi knappt gjort någonting förutom ett ganska stort engelskaprov, endå har vi gått heldag! Jag börjar bli rejält trött på att komma till skolan för att inte göra någonting på lektionerna. Förmodligen kommer jag att klaga nästa termin när det bara är skolplugg haha. Jag är bra på att klaga, jag vet det men jag kan inte hindra mig själv. Kanske är ett bra nyårslöfte? Sluta klaga och se positivt? Japp, det ska jag nog ha :)
Efter skolan for jag ut till stallet med en gång för att sedan åka och passa kusinerna. Hade egentliken ingen alls lust att vara barnvakt i dag men man kan inte låta bli att bli glad när man väl är där, de är ju så söta^^

Nu ska jag se Jul med Ernst!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0