Mini julafton!

Idag så började vi kl nio. Vi kom dit och så fick vi tillbaka våra prov, jag fick C så jag är mer än nöjd. Trodde jag skulle få E eller nåt, men ja jag blev glatt överaskad. Sen efter den lektionen så pysslade vi och fickade med glass, kakor, maränger och saft. Mumma! Sen fick vi sluta en timme tidigare så vi hann med 11:10 bussen. När vi kom hem hit så hade vi våran mini julafton med våran lilla minigran. Jag fick en söt ring som såg ut som en kamera och ett halsband med ett R på. Är jätte nöjd med mina klappar. :)
 
Imorgon blir det en lång dag. Börjar med ett engelska prov (tror jag iallafall) sen ska vi göra olika lekar på andra lektionen. På svenskan och historian så vet jag inte vad vi ska göra. Hoppas att det inte blir någonting för tråkigt.
Men det återstår att se. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0