My day to day


svart (den ser ut att vara blå dock) vinröd, silver, mörkblå och bronsfärgad.

I dag har jag ridit. Det gick faktist bra ifall ni undrar så jag är glad för dagens ridtur :) Sedan har jag städat lite bla tagit bort alla kläder i min och Elins gemensama garderob som vi har inne i mamma och pappas sovrum. Garderoben var övefull och det höll på att rammla ut kläder hela tiden. Mamma har så klart inte varit så glad över det men nu slipper hon våra kläder^^

Sedan åkte vi in till ridhuset för att se julhippot. Tyvär en stor besvikelse då ingenting värkade vara så organiserat. Men jag hittade 5 fina nagelack på den lilla marknaden i alla fall som jag är nöjd med. Det fanns massa olika färger i 5-pack. Jag valde dessa för att jag tänkte att de passar till julen :)

Efter det gick jag ut och red igen fast på Polka. Vi red barbacka och jag tycker att det gick ganska bra. Jösses vad liten hon är, tänk att jag en gång i tiden red runt på så små ponnyer. Jag var tvungen att sitta som att jag red i sadel för att kunna skänkla ordentligt annars hade foten hamnat under magen (kändes det som i alla fall)

Nu ska jag kolla klart på Jul med Ernst sedan ska jag gå upp och kolla på andra filmen av sagan om ringen. Haha såg den för första gången i natt. Jag har länge velat se den men det har aldrig blivit av.
Den var riktigt bra och väldigt spännande men jag antar att det inte är någon idé att ja rekomenderar den. Förmodligen har alla redan sett den^^
Det komemr förmodligen bli sent i dag men vem bryr sig, det är snart lov och vi är lediga på Tisdag! :D

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0