Mycket att göra, lite fritid.



Eller inte haha! I stället kommer jag få fullt upp att göra i morgon för då börjar VÅRAN julafton! I morgon ska jag försöka hinna rida sedan ska jag göra stallet, hjälpa till och städa, göra mig i ordning m.m. det kommer bli stressigt men det hör ju till julen haha...

Nyss var jag och syrran ute i stallet och pyntade klart stallet. Vi hängde upp stora knäckebröd över hela stallet som vi hade skrivit deras namn på med glasyr haha. Det ser ut som att två tioåringar har fått gå lös på pyntningen. Men det är som det ska vara, ända sedan vi började pynta stallet har vi aldrig lyckats få det snyggt^^  Hästarna har inte fattat än att de har knäckebröd hängandes ovanför huvudet men det ska bli kul att se i morgon om någon utav dom har tagit sig ett smakprov :)

I dag har jag även beställt hem alla sagan om ringen filmerna^^ Lyckades köpa alla på cdon för 96kr, inte dyrt om ni frågar mig för 3 filmer :) Nu ska jag nog gå och lägga mig, kanske se film, jag få se ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0