Nyårsafton!

Nyårsafton idag. (Föresten om ni inte sett den än så har vi ett inlägg om hur vårat bloggår har varit, finns under detta inlägget) ;)
 
Jag har inte gjort så mycket idag än så länge. Har duschat och sminkat mig. Jag sminkade mig svart runt ögonen, dock tog jag bort det som var under ögonen, jag passar helt enkelt inte i det, gillar inte att se mig själv i det.
Ska snart ut och mocka och fixa stallet och idag får jag faktiskt hjälp, känns skönt.^^
 
Vi ska inte skjuta raketer iår, så det kommer inte komma några sådana kort. Tycker det är lite synd, för jag hade tänkte att jag detta året skulle få till bra kort. Men nu får jag inte ens chansen till det.:/ Men men.
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0