onödig skoldag, ont i magen och älgar

Rubriken sammanfattar min dag ganska så bra. Gick upp 05:05 för att duscha eftersom mamma började kvart i  och inte hel. Sen när man väl är i skolan så sitter vi först och lyssnar på våran gammla no-lärare om flyktingar. Lektionen efter det så flyttar vi våra saker tills imorgon till ett annat klassrum. Sen är vi klara. Jo, det var vår skoldag. Vi fick sluta ungefär en timme tidigare, så vi hann med 11:10 bussen hem. Jag fick gå hem i snövädret, men med lite musik så gick det snabbt. :)
När vi skulle åka in till stan med lilla Didde så ser jag en älg springa på en åker och sen korsa vägen, vi saktar in och i skogen så ser vi 3 eller 4 älgar (är inte säker på om det var 3 eller om det var 4) så coolt! Det är så sällan man ser älgar och alla blir helt till sig när man ser dom.^^
 
När vi kom hem från stan så gick jag och la mig i pappas säng och sov i några timmar. Magvärken har väl försvunnit en del nu, så det är skönt. Det är skönt att få sova lite extra. :)
 
Imorgon så får jag äta godis igen! Jag har köpt mig en cokladkaka, vitchoklad är det. ;) På fredag så blir det tjejkväll. Kommer att bli mysigt! Sen på lördag kväll så ska jag på lucia, min kusin är med i luciatåget. Det ska vara kröning och mormor frågade om vi ville följa med och titta. Dock är inte min kusin lucia, men kan väl vara roligt att kolla iallafall. :)
Låttips: Labrinth ft Emeli Sande - beneath your beautiful
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0