Övning ger färdighet;)



Och i mitt fall behövs det övning!^^ Jag har fotat såna här bilder förut och jag vill inte påsta att de blev bättre den här gången men som sagt, övning ger färdighet :) Jag höll på ett bra tag att få till ljuset och stälde det i massa olika vinklar men det funkade inte endå. Jag behöver mer lampor, mer ljus, så att det inte bildas några skugor. Men det får jag ta någon annan gång när jag har fixat fler coh starkare lampor. Sedan måset jag nog läsa på hur man faktist tar såna här kort ^^

Förutom att ha fotat har jag bl.a varit i HÖÖKS och shoppat lite. Det blev ett par helskodda ridbyxor i färgen svart/grå. Vet inte riktit vad det är för färg. Det bästa med köpet är att jag är jätte nöjd, de satt som smäck och var super sköna. Det sämsta, nu är jag helt pank;)

Vad har ni hittat på i dag då? :)

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0