Rolig kväll

Å hejsan på er. Klockan börjar närma sig 00 och det är snart dags för mig att dra mig till sängen för att sova. Det har varit en mycket rolig kväll i dag med go mat, massa godis och roliga vänner :) Vi körde massor av spel framför allt. Jag tycker att det är skit kul med sälskapsspel när man är flera stycken. Det är på något viss lättare att bjuda på sig själv då än om man sitter runt ett bord och bara pratar ;)
Hursomhelst, nu är jag trött!

I morgon blir det att rida och baka julgodis sedan p åsöndag ska vi förhoppningsvis åka till BORÅS hoppashoppas! Det beror på vädret helt enkelt me njag håller tummarna :)

Btw, här är ett läppstift som jag fick om mamma:D vet inte om hon bara ville vara snäll och ge mig det för att hon vet att jag gillar det eller om hon själv inte trivdes i färgen^^ Den är ganska neutral och det gillar jag. Sedan gillar jag att den inte gör läpparna så där snustorra som många läppstift gör.;)

 


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0