Snart är det dags gott folk!!!



Nu har alla åkt hem och jag tar det lugnt i soffan. Höjdpunkten för kvällen var när vi prövade en utav packeten som var sumo-brottar dräckter. Ni vet såna som man blåser upp? Alla såg värkligen skit roliga ut. Julbenta, knubbiga och korta haha! Själv fick jag en jätte fin t-shirt som jag blev väldigt nöjd med.

I morgon gäller det, då är det JULAFTON GOTT FOLK:D Jag hoppas värkligen att jag kommer somna tidigare i natt. Förra året somnade jag vid 3-4 på morgonen efter att ha försökt sova i sådär 4-5 timmar. Det var inte kul kan jag tala om för er och syrran väckte mig kl8. Jag var lagom pigg haha.

Har ni sett att det är snöoväder föresten? :S

ses snart! :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0